Õppeliik | Õppevorm | Eeldus alustamiseks | Õppeaeg | Õppekava maht | Valikainete maht õppekavas |
---|---|---|---|---|---|
4. taseme kutseõpe | Töökohapõhine õpe | Põhiharidus ja madruse kutsetunnistus | 2,5 aastat | 140 EKAP | 24 EKAP |
Töökohapõhises õppes on praktikaõppe osakaal tavapärasest oluliselt suurem ja moodustab vähemalt 2/3 õppe mahust (vt töökohapõhine õpelink opens on new page).
1. Õppekava (alates 2023/2024 õa): 500-se ja suurema kogumahutavusega laeva vahitüürimees (kood 129297)
Rakenduskavadlink opens on new page
2. Õppekava (alates 2021/2022 õa): 500-se ja suurema kogumahutavusega laeva vahitüürimees (kood 129297)
3. Õppekava: 500-se ja suurema kogumahutavusega laeva vahitüürimees (kood 129297)
Õppima asumisel on võimalik saada tasemeõppes osalemise toetust. Rohkem infot tasemeõppes osalemise toetuse kohta leiate Eesti Töötukassa koduleheltlink opens on new page.
Vilistlase lugu (Andrei Pridannikov)
- Millal lõpetasid Eesti Merekooli vahitüürimehe erialal?
2014. aastal
- Miks valisid õppimiseks Eesti Merekooli?
Meri kutsus, lapsepõlvest alates kuulsin seda häält. Alustasin tagasihoidlikult, esialgselt läbisin merekoolis madruse koolituse ja läksin neljaks kuuks kaubalaevale madrusena ametit proovima. Reisiajal sain aru, et see elukutse mulle sobib ja kohe tuli tunne, et on vaja tõsta taset. Seetõttu astusin pärast esimest meresõidupraktikat Eesti Merekooli töökohapõhisesse õppesse vahitüürimehe erialale. Tõin kooli dokumendid ja andsin vajalikud allkirjad ning läksin kohe tagasi merele, järgmisele reisile. Nii läks terve õppeaeg- sõitsin madrusena 3- 4 kuud erinevatel kaubalaevadel- reiside vahel olin kodus 2- 3 kuud, mil käisin koolis.
- Mis jäi Sulle kooliajast kõige enam meelde?
Mäletan, et õppeprotsess tundus väga raske. Kuna olin kaua ära pikkadel merereisidel, siis koolis kippusid kogunema õppevõlad, mida pidin jooksvalt lahendama ning samas programmiga edasi minema. Tagasi vaadates saan öelda, et ei olnud väga raske. Mul väga vedas õpetajatega, kes elasid mulle kaasa ja alati tulid vastu. Navigatsiooniõpetaja kapten Peedu Kass ja erialaainete õpetaja Vitali Goldfarb suunasid mind tol ajal õigele kursile.
- Miks peaks valima merendusalase hariduse?
Merendusalane haridus on unikaalne ja sobib neile, kes otsivad väljakutseid.
- Millega oled tegelenud pärast kooli lõpetamist?
Pärast kooli lõpetamist töötasin merel edasi, aga siis juba tüürimehe ametis. Hiljem astusin ka Eesti Mereakadeemiasse laevajuhtimise erialale kõrgharidust omandama.
- Kus/kellena hetkel töötad?
Hetkel töötan tüürimehena reisiparvlaeval ja annan ka Eesti Merekoolis erialatunde.
Andrei Pridannikovi tunnustati 2014. aastal Tallinna Aasta Õppijana.link opens on new page